سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم

در همایش" گرامیداشت نهم دی در دانشگاه آزاد مرکز رباط کریم"؛ امیر سرلشگر پیمبری، فرمانده لشگر 23 تکاور ولایت با اشاره به اینکه انسان در دامنه کائنات است گفت: در کائنات همواره نور تعامل ظلمت و حق تقابل با کل بوده است انسان در دامنه کائنات است اما موجودی به نام ابلیس این را نپذیرفت و به وحدانیت خدا سوگند خورد که ما انسان ها را از صراط مستقیم خارج کند و فتنه های اتفاق افتاده در زمان ما هم داستانی شبیه این است که مغز متفکر پلیدی مثل صهیونیست جهانی آن را مدیریت می کند.


وی تصریح کرد: اتفاقات مختلف در طول زمان، جنگ ها، تحریم ها، محدود کردن دانشگاه ها همه و همه فتنه هایی است که دشمن همواره سعی کرده با توسل به آنها در روند نظام اسلامی خدشه ایجاد کند.

انرژی هسته ای و حقوق بشر بهانه است و می خواهند که مردم ایران نباشند در حالیکه مردم ایران مردمی آزاده اند و تن به ذلت نمی دهند، مردم ایران زیر بار حرف اشتباه صهیونیست نخواهند رفت.

امیر سرلشگر پیمبری افزود: ما باید به سمت تقوای الهی برویم بصیرت در لوای تقوای الکی اسکان پذیر است و بدون آن پایه هایی سست خواهد داشت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ولایتمداری همراه با بصیرت تقوای الهی می تواند حافظ نظام و راه نجات اسلام و ولایت باشد راه های دیگری وجود ندارد و هر راهی که صهیونیست ها نشان می دهند چیزی جز فتنه گری نیست.


چهارشنبه 91/10/13 .:. 12:10 صبح .:. بسیج اساتید رباط کریم نظرات ()
درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 15971
طراح قالب
ثامن تـــم