سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم

مراسم بزرگداشت روز 9 دی با حضور فرماندار ، امام جمعه ، رئیس دانشکاه آزاد اسلامی مرکز رباط کریم ،اقشار مردم و  مسئولین شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر قصری رئیس دانشگاه آزاد مرکز رباط کریم عنوان کرد: 9 دی روزی است که مردم به فرمان مقام معظم رهبری برای برچیدن فتنه و فتنه‌گران به میدان آمدند. و با اشاره به اینکه  باید در راستای شناخت روز 9 دی تلاش زیادی کرد، افزود: باید تلاش کرد تا واقع? 9 دی را بیشتر بشناسیم و در این راستا باید تحلیل‌های صحیح و عمیق از شرایط سال 88 ارائه شود.

وی با اشاره به دستاوردهای یوم الله نهم دی از جمله شکست بزرگ استعماری در برابر رهبری و قدرت صلابت مقام ولایت و ولایت مداری ملت ایران آشکارشدن چهره نقاق منافقان داخلی و نمایش خیره کننده حضور پر شور آحاد مردم در حمایت از ارزشها ی انقلاب اسلامی وتجلی آثارو برکت بصیرت بوده است

با اشاره به اینکه گذر از فتنه 88 کار بسیار دشواری بود، خاطر نشان کرد: گذر از فتنه بسیار سخت بود و به این دلیل تنها باید بر بصیرت و هوشیاری مردم تکیه کرد.

وی خاطر نشان کردبه حمد پروردگارو رهبری امام خامنه ای و  ایران اسلامی در شرایط کنونی هوشیار و مقتدر در جامعه جهانی در حال پیشروی است و به این سبب  هیچ واهمه‌ای از تهدیدات استکبار جهانی به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: فتنه 88 برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بود ولی استکبار جهانی به این خواسته خود نرسید و در این باره نیز ناکام ماند و بار دیگر پیروز میدان ملت غیورولایت مدار ایران اسلامی بود.


چهارشنبه 91/10/13 .:. 12:15 صبح .:. بسیج اساتید رباط کریم نظرات ()
درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 15978
طراح قالب
ثامن تـــم