سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم

حجت الاسلام و المسلمین محمدی نژاد امام جماعت شهرستان رباط کریم در گردهمایی 9 دی در دانشگاه آزاد این شهرستان با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد دوست و دشمن با هم اشتباه گرفته می شدند تصریح کرد: همواره باید به اینکه این انقلاب چگونه و با چه انگیزه ا ی بوجود آمده توجه کنیم اساس فتنه سال 88 مقابله حق و باطل بود ظاهرش انتخابات بود ولی اساس زدن حق و مقابله با قرآن و دین بود که دشمنان از قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودند.



وی گفت: یهودی صهیونیست در جای جای این جهان وجود دارند و همه عوامل خود را در همه جا پراکنده اند و این امر در بسیاری از روسای کشورهای عربی اسلامی نیز دیده می شود آنها معتقدند که یهود صهیونیست نظام برتر است زمانیکه خداوند در قرآن می فرماید بدترین دشمن اسلام و انسان است بنابراین در کل دنیا دشمنی صهیونیست غیر قابل انکار است.

محمدی نژاد از جمهوری اسلامی و انقلاب به عنوان یک حرکت خوب یاد کرد و گفت: اسلام با سردمداران کفر در مقابله است و دشمنی با فشارها،‌تحریم ها و ایجاد تفرقه و ایجاد حس بدبینی می خواهد کاری کند که در یک جنگ نرم جای پایی را در کشور به جای بگذارد.

وی در ادامه افزود: جوانان باید بدانند که دشمنان با ظاهری فریبنده به اسم آبادانی جلو می آید و میخواهد مارا قبضه کند بنابراین جوانان باید آگاهانه برخورد کنند و فریب نخورند دانشجویان باید اتفاقات را تحلیل کنند و مطیع حرفهای بی اساس باشند.

امام جمعه رباط کریم در خاتمه اساس پیروزی و شکل گیری حماسه 9 دی را بصیرت مردم نقش رهبری و حرکت روز عاشورا دانست خاطرنشان کرد: مسلمانان باید هر کجا که فتنه ای برپاست لباس شهادت بپوشند و در مقابل یزید زمان ایستادگی کند و حق را پیروز گرداند وی 9 دی را روز رنگ باختن فتنه ای رنگی دشمنان دانست.


چهارشنبه 91/10/13 .:. 12:13 صبح .:. بسیج اساتید رباط کریم نظرات ()
درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 15979
طراح قالب
ثامن تـــم